Slider

Wie ben ik

Mijn bedrijf, dat ben ik. Niet voor niets heb ik mijn initialen verwerkt in de mijn bedrijfsnaam. Marena Meijering, 2M. En…. stiekem is mijn grootste passie verwerkt in mijn logo: Italië.
De echte kenner zal hier hét gebouw van Verona in herkennen: de Arena. Is het toeval dat dit ook nog eens op mijn initialen lijkt? Ik denk zeker niet!

Gastvrijheid

Iets wat je in elk horecabedrijf mag verwachten, is gastvrijheid. Wanneer goed uitgevoerd hét verschil tussen een prachtige beleving of een deceptie. Precies dit probeer ik vanuit commercieel oogpunt te benaderen. Ik geloof namelijk dat mensen zakendoen met mensen. Het lijkt misschien een open deur, maar wat zo logisch klinkt voor velen, is het in de praktijk soms helemaal niet. Daarom heb ik, samen met zeer kundige collega’s, een gastvrijheidsprogramma geschreven.

‘Hotelletje spelen’

Vanaf heel jong speelde ik “hotelletje”. Wat vond ik dat toch fascinerend! Voor niemand was het dus een verrassing dat ik hotelschool ben gaan doen. Met plezier heb ik dit afgerond in 2008. Uiteraard onder het genot van al wat het studentenleven te bieden heeft. Dat bleek uiteindelijk een bijna even grote leerschool te zijn als de opleiding zelf.

Gouden combinatie

Ik ben graag van alle markten thuis. En ik vind dat ik pas ergens wat van mag vinden als ik het zelf heb meegemaakt. Dus inmiddels kan ik zeggen dat ik nagenoeg alle functies in een hotel heb bekleed. Inclusief de functie van hotelmanager. Dat wilde ik tenslotte op mijn zesde al! Na een uitstapje in de horeca, was het helemaal duidelijk: mijn hart ligt bij de hotelwereld. En omdat ik makkelijk praat, is de stap naar Sales erg klein. Deze combinatie (samen met jaren F&B en banqueting-ervaring) blijkt een gouden combinatie.

Ik bied mijn (potentiële) klanten namelijk in het hele traject begeleiding en ondersteuning. Bij alle soorten aanvragen. Daardoor kan jij weer doen, waar jij goed in bent: je gasten ontvangen en verzorgen.

Zo start ik elke dag met een glimlach….